Зимові шини Nokian Hakkapeliitta R3

Зимові шини Nokian Hakkapeliitta R3 (нешиповані, фрикційні, липучки). Новинка 2018 року. Nokian Hakkapeliitta R3 - найкраща фрикційна зимова шина від північних експертів [Новинка 2018 року]. 16 січня 2018 року концерн Nokian представив найочікуванішу новинку у сімействі фрикційних шин Hakkapeliitta R3 (для легкових автомобілів). Посилання на огляд Hakkapeliitta R3 SUV (для позашляховиків) буде наприкінці цього відео. Отже, нова фрикційна (так звана «липучка») зимова шина Hakkapeliitta R3 прийшла на зміну добре зарекомендувавшій себе моделі попередніх років Nokian Hakkapeliitta R2. Технологія Arctic Sense Grip Технологія Arctic Sense Grip забезпечує відмінне зчеплення на льоду, снігу та сніговій рідині. Ця технологія включає три нововведення: Cryo Crystal 3 (кристали у гумовій суміші), Pump sipes (ламелі-насоси) та Snow Claws (снігові пазури). Ламелі різної форми, розташовані на всіх шашках протектора, забезпечують максимальне зчеплення та передбачуване керування за будь-яких погодних умов. Такі ламелі «вгризаються» у плівку води, поверхню льоду чи снігу, адаптуючись до дорожніх умов та забезпечуючи максимальне зчеплення в зоні контакту шини з дорогою. На краях шини, зигзагоподібні ламелі відкриваються і закриваються під час прискорення та гальмування, забезпечуючи максимальне зчеплення шини з дорогою. Ламелі насоси Ламелі насоси постійно відкачують воду та рідку бруд із зони контакту шини з дорогою. До того ж, кількість таких ламелей насосів значно більше, ніж у попередній моделі шини - Hakkapeliitta R2. Такі ламелі насоси, спроектовані таким чином, що зі зносом протектора, площа захоплення снігової та брудової жижа, а також води, лише збільшується. Технологія Cryo Crystal 3 Технологія Cryo Crystal 3. Це мікроскопічні тверді кристали, які рівномірно вбудовані в склад гумової суміші. Вони, як мікрошипи, входять у зчеплення з крижаною поверхнею, забезпечуючи додаткове зчеплення з дорогою. З ізносом протектора, нові кристали з'являються на поверхні протектора, забезпечуючи безперебійне зчеплення з дорожнім покриттям. Технологія Snow Claws Технологія Snow Claws - багатогранні «снігові пазури», розташовані між блоками протектора, а також між плечовими зонами. Вони створюють додаткове зчеплення та максимально проявляють свої властивості під час гальмування та прискорення на льоду та засніженій поверхні. Склад гумової суміші Склад гумової суміші розроблений таким чином, що шина чудово відпрацьовує свої властивості в широкому діапазоні температур. Від брудної води при плюсових температурах до снігу та льоду при низьких мінусових температурах, гума зберігає свої еластичні та зчепні властивості. Економія палива або електроенергії Декілька слів про економію палива або електроенергії. Зимові фрикційні шини Nokian Hakkapeliitta R3 мають найнижчий коефіцієнт опору коченню в порівнянні з іншими типами шин. Завдяки конструкції протектора та найновішому складу гумової суміші, Nokian Hakkapeliitta R3 має мінімальне опір коченню і навіть нижче значень літніх шин. Низький коефіцієнт опору коченню значно економить пальне або електроенергію. А отже, розширює асортимент електромобілів, на яких може встановлюватися ця модель. Інформаційні фічі: - Індикатор DSI. Індикатор розташований у 4-х частинах центральної зони протектора і дозволяє стежити за залишковим зносом протектора. Зі стиранням протектора, зникатимуть і цифри. - Індикатор WSI. Розташований поруч з індикатором DSI у вигляді сніжинки. Стирання сніжинки говорить про те, що шина втрачає свої зимові властивості і треба готуватися до заміни на нову зимову гуму. - Інформаційне поле на боковині шини дозволяє робити сервісні позначки для правильного монтажу та експлуатації шин. Але вибір за вами! Дивіться наші відео огляди, ставте лайки, діліться з друзями та підписуйтесь на наш канал.
Поділіться своїми враженнями
з іншими автовласниками.